loading...

نایس موزیک

    متن آهنگ ,یه غریبه با من تو این خونه ست که به تو خیلی شباهت داره ,پیرهنی که تنشه مال توئه جای تو گوشی رو بر میداره ,همون آهنگی رو که دوست داشتی با خودش تو خلوتش میخونه ,ولی با من س

حسین بازدید : 171 سه شنبه 14 شهریور 1396

 

 

متن آهنگ

,یه غریبه با من تو این خونه ست که به تو خیلی شباهت داره

,پیرهنی که تنشه مال توئه جای تو گوشی رو بر میداره

,همون آهنگی رو که دوست داشتی با خودش تو خلوتش میخونه

,ولی با من سرده با اینکه همه چیزو راجعم میدونه

,این نمیتونه تو باشی مگه نه خالی از تو فقط اسم توئه

,هرجا که هستی منو میشنوی بگو این سایه همه اسم توئه

,منو میبوسه و بی تفاوته باورم نمیشه اینه سهمم

,دیگه انگار بین ما چیزی نیست وقتی هم سنگ میکنم میفهمم

 

,

,اولین بار بهش شک کردم وقتی دیدم که دروغ هم میگه

,وقتی دیدم که به سمتش میرم از نگاش گرم نمیشم دیگه

,یه غریبه که صداش مثل توئه ولی حرفاش مثل حرفای تو نیست

,وقتی میشینه کنارم انگار دوست دارم بگم نشین جای تو نیست

,

,این نمیتونه تو باشی مگه نه خالی از تو فقط اسم توئه

,هرجا که هستی منو میشنوی بگو این سایه همه اسم توئه

,منو میبوسه و بی تفاوته باورم نمیشه اینه سهمم

,دیگه انگار بین ما چیزی نیست وقتی هم سنگ میکنم میفهمم

,

,








برچسب ها متن آهنگ یه غریبه با من تو این خونه ست که به تو خیلی شباهت داره پیرهنی که تنشه مال توئه جای تو گوشی رو بر میداره همون آهنگی رو که دوست داشتی با خودش تو خلوتش میخونه ولی با من سرده با اینکه همه چیزو راجعم میدونه این نمیتونه تو باشی مگه نه خالی از تو فقط اسم توئه هرجا که هستی منو میشنوی بگو این سایه همه اسم توئه منو میبوسه و بی تفاوته باورم نمیشه اینه سهمم دیگه انگار بین ما چیزی نیست وقتی هم سنگ میکنم میفهمم اولین بار بهش شک کردم وقتی دیدم که دروغ هم میگه وقتی دیدم که به سمتش میرم از نگاش گرم نمیشم دیگه یه غریبه که صداش مثل توئه ولی حرفاش مثل حرفای تو نیست وقتی میشینه کنارم انگار دوست دارم بگم نشین جای تو نیست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو