loading...

نایس موزیک

آهنگ مارال حامد هاکان, وقتی که آفتاب از مشرق در میاد , شب تیره من بازم به آخر میاد , یه جرعه عشقو یه آسمون نقاشی , برام کافیه اگه تو هم کنارم باشی , تن گرم تو

حسین بازدید : 147 سه شنبه 14 شهریور 1396

 

آهنگ مارال حامد هاکان,
وقتی که آفتاب از مشرق در میاد
,
شب تیره من بازم به آخر میاد
,
یه جرعه عشقو یه آسمون نقاشی
,
برام کافیه اگه تو هم کنارم باشی
,
تن گرم تو ظهر مردادیه
,
رنگ روییاهات آسمون آبیه


,
وقتی عشق و تو نگات دیدم
,
دوست دارم و شنیدم فهمیدم عاشقی







برچسب ها آهنگ مارال حامد هاکان وقتی که آفتاب از مشرق در میاد شب تیره من بازم به آخر میاد یه جرعه عشقو یه آسمون نقاشی برام کافیه اگه تو هم کنارم باشی تن گرم تو ظهر مردادیه رنگ روییاهات آسمون آبیه وقتی عشق و تو نگات دیدم دوست دارم و شنیدم فهمیدم عاشقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو