دانلود آهنگ غلامحسین بنان گویای راز

Download Music Gholam Hosein Banan Gooyaye Raz

آهنگ غلامحسین بنان بنام گویای راز

دل به تو و دیده بر دگران دارم

تا شرر دل را از تو نهان دارم

دانلود آهنگ غلامحسین بنان گویای راز

 

متن آهنگ گویای راز از غلامحسین بنان

دل به تو و دیده بر دگران دارم

تا شرر دل را از تو نهان دارم

ترسم اگر افتد بر تو نگاه من

tarsam agar oftad bar to negahe man

با تو عیان سازد راز گناه من

ba to ayan sazad raze gonahe man

ترسم چشمت به نگاهی مستم سازد

مستم سازد به شکار دل پردازد

در چشم من تو اثر از عشقم بینی

شور حسنت به خیال ناب اندازد

چه کنم با تو من ای دیده غماز منی

همه دم در پی افشای همه راز منی

به رخ گل رویان زین پس من بازت نکنم

دگر ای دیوانه گویای رازت نکنم

دل به تو و دیده بر دگران دارم

تا شرر دل را از تو نهان دارم

ترسم اگر افتد بر تو نگاه من

tarsam agar oftad bar to negahe man

با تو عیان سازد راز گناه من

ba to ayan sazad raze gonahe man

ترانه آهنگ گویای راز از غلامحسین بنان

دگر ای دیوانه گویای رازت نکنم

دل به تو و دیده بر دگران دارم

تا شرر دل را از تو نهان دارم

ترسم اگر افتد بر تو نگاه من

tarsam agar oftad bar to negahe man

با تو عیان سازد راز گناه من

ba to ayan sazad raze gonahe man