loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ چقدر سخته برای من از حجت قائمی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ محلی غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : چقدر سخته برای من چقدر سخته برای من چقد سخته اتش کورم بیا گل بهار من

حسین بازدید : 15 پنجشنبه 15 آبان 1399

دانلود آهنگ چقدر سخته برای من از حجت قائمی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ محلی غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

چقدر سخته برای من

چقدر سخته برای من

چقد سخته اتش کورم

بیا گل بهار من بیا بنشین کنار من

دل بی طاقت من

دل بی طاقت من درد بی درمون من

شده دلم چه داغون شده هوای بارون

شده دلم چه داغون شده هوای بارون

ای دلکم آی دلم

ای دلکم آی دلم فدای اون خنده هات

آی دلکم آی دلم فدای اون گریه هات

ای دلکم آی دلم

ای دلکم آی دلم فدای اون خنده هات

آی دلکم آی دلم فدای اون گریه هات

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو