loading...

نایس موزیک

متن آهنگ همسفر از مهران معصومی بعد از تو دیگر آن من سابق نخواهم شدیعنی اگر دل هم دهم عاشق نخواهم شدصد بار بعد از تو بمیرم باز کافی نیستچیزی به غیر از من در این دنیا اضافی نیستبی تو ای همسفرم از خود

حسین بازدید : 13 جمعه 25 مهر 1399
متن آهنگ همسفر از مهران معصومی
بعد از تو دیگر آن من سابق نخواهم شد
یعنی اگر دل هم دهم عاشق نخواهم شد
صد بار بعد از تو بمیرم باز کافی نیست
چیزی به غیر از من در این دنیا اضافی نیست

بی تو ای همسفرم از خودم بی خبرم
چو عاشقی در به درم که بی تو تنها مانده
ای از من جدایی ای عشق چه بی وفایی ای عشق
بگو کجایی ای عشق ای غم ناخوانده

تکست آهنگ همسفر از مهران معصومی



تو میتوانی بی من دیوانه خوش باشی
دور از منو این خانه ی ویرانه خوش باشی
من بی تو اما لحظه ای را سر نخواهم کرد
دیگر کسی را بعد تو باور نخواهم کرد

بی تو ای همسفرم از خودم بی خبرم
چو عاشقی در به درم که بی تو تنها مانده
ای از من جدایی ای عشق چه بی وفایی ای عشق
بگو کجایی ای عشق ای غم ناخوانده







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو