دانلود آهنگ محسن چاوشی عشقمو دست کم نگير
Download Music Mohsen Chavoshi Eshghamo Daste Kam Nagir

آهنگ محسن چاوشی بنام عشقمو دست کم نگير

من ميخوام با تو باشم با خود تو

عشق من عشقمو دست کم نگير

ترانه : حسین صفا + موزیک . تنظیم : محسن چاوشی

دانلود آهنگ محسن چاوشی عشقمو دست کم نگير

 

متن آهنگ عشقمو دست کم نگير از محسن چاوشی

به خدا هميشه از خدا ميخوام
لحظه ي جداييمون سر نرسه

تا هميشه پا به پاي هم باشيم
اما اين کوچه به آخر نرسه

نگو تا ابد بايد تنها باشم
آرزوهاي منو ازم نگير

من ميخوام با تو باشم با خود تو
عشق من عشقمو دست کم نگير
عشقمو دست کم نگير

اين همه شادابي يه روزي حروم ميشه
کوچه هم تموم نشه عمرمون تموم ميشه

تا ابد با من باش همه ي هستي من
Ta Abad Ba Man Bash Hame Hastiye Man

هستيمو ازم نگير حرف رفتنو نزن
Hastimo Azam Nagir Harfe Raftano Nazan

اين همه شادابي يه روزي حروم ميشه
کوچه هم تموم نشه عمرمون تموم ميشه

تا ابد با من باش همه ي هستي من
Ta Abad Ba Man Bash Hame Hastiye Man

هستيمو ازم نگير حرف رفتنو نزن
Hastimo Azam Nagir Harfe Raftano Nazan

ترانه آهنگ عشقمو دست کم نگير از محسن چاوشی

به خدا هميشه از خدا ميخوام
لحظه ي جداييمون سر نرسه

تا هميشه پا به پاي هم باشيم
اما اين کوچه به آخر نرسه

نگو تا ابد بايد تنها باشم
آرزوهاي منو ازم نگير

من ميخوام با تو باشم با خود تو
عشق من عشقمو دست کم نگير
عشقمو دست کم نگير

اين همه شادابي يه روزي حروم ميشه
کوچه هم تموم نشه عمرمون تموم ميشه

تا ابد با من باش همه ي هستي من
Ta Abad Ba Man Bash Hame Hastiye Man

هستيمو ازم نگير حرف رفتنو نزن
Hastimo Azam Nagir Harfe Raftano Nazan

اين همه شادابي يه روزي حروم ميشه
کوچه هم تموم نشه عمرمون تموم ميشه

تا ابد با من باش همه ي هستي من
Ta Abad Ba Man Bash Hame Hastiye Man

هستيمو ازم نگير حرف رفتنو نزن
Hastimo Azam Nagir Harfe Raftano Nazan