دانلود آهنگ محسن چاوشی بگو مگو
Download Music Mohsen Chavoshi Begoo Magoo

آهنگ محسن چاوشی بنام بگو مگو

چشم تو دنبال کیه حرف حساب تو چیه

برای چی خوشت میاد با من بگو مگو کنی

ترانه : حسین صفا + موزیک : محسن چاوشی

تنظیم . میکس و مسترینگ : امیر جمال فرد

دانلود آهنگ محسن چاوشی بگو مگو

 

متن آهنگ بگو مگو از محسن چاوشی

تو خیلی وقته خودتو می خوای بی آبرو کنی
روتو ازم بگیری و به هرکی خواستی رو کنی

موندن و رفتنت دیگه فرقی نداره واسه من
ارّه رو چون فرو کنی چه درکشی چه تو کنی

چشم تو دنبال کیه حرف حساب تو چیه
برای چی خوشت میاد با من بگو مگو کنی

یه بی وفا مثه خودت یه صاف و ساده مثل من
Ye Bi Vafa Mesle Khodet Ye Safo Sade Mesle Man

پیدا نمی کنی اگه دنیا رو زیر و رو کنی
Peyda Nemikoni Age Donya Ro Ziro Roo Koni

ترانه آهنگ بگو مگو از محسن چاوشی

تو خیلی وقته خودتو می خوای بی آبرو کنی
روتو ازم بگیری و به هرکی خواستی رو کنی

موندن و رفتنت دیگه فرقی نداره واسه من
ارّه رو چون فرو کنی چه درکشی چه تو کنی

بخیه رو بخیه میزنم به تیکه پاره ی دلم
این همه وصله پینه رو چطور میخوای رفو کنی

چشم تو دنبال کیه حرف حساب تو چیه
برای چی خوشت میاد با من بگو مگو کنی

یه بی وفا مثه خودت یه صاف و ساده مثل من
Ye Bi Vafa Mesle Khodet Ye Safo Sade Mesle Man

پیدا نمی کنی اگه دنیا رو زیر و رو کنی
Peyda Nemikoni Age Donya Ro Ziro Roo Koni