دانلود آهنگ طوفان جان مریم

Download Music Toofan Jane Maryam

آهنگ طوفان بنام جان مریم

گل سرخ و سپیدم کی می ایی

بنفشه برگ بیدم کی می ایی

دانلود آهنگ طوفان جان مریم

 

متن آهنگ جان مریم از طوفان 

گل سرخ و سپیدم کی می ایی

بنفشه برگ بیدم کی می ایی

تو گفتی گل در اید من می ایم

تو گفتی گل در اید من می ایم

وای گل عالم تموم شد کی می ایی

وای جان مریم جان مریم جان مریم

جان مریم چشماتو واکن سری بالا کن

در اومد خورشید شد هوا سفید

وقت اون رسید که بریم به صحرا وای نازنین مریم

جان مریم چشماتو واکن منو صدا کن

بشیم روونه بریم از خونه

شونه به شونه به یاد اون روزها

وای نازنین مریم وای نازنین مریم وای نازنین مریم

باز دوباره صبح شد من هنوز بیدارم

کاش می خوابیدم تورو خواب می دیدم

خوشه ی غم توی دلم زده جوونه

دونه به دونه دل نمی دونه

چه کنه با این غم وای نازنین مریم

وای نازنین مریم وای نازنین مریم

باز دوباره صبح شد من هنوز بیدارم

کاش می خوابیدم تورو خواب می دیدم

خوشه ی غم توی دلم زده جوونه

دونه به دونه دل نمی دونه

چه کنه با این غم وای نازنین مریم

che kone ba in gham vay nazanin maryam

وای نازنین مریم وای نازنین مریم

vay nazanin maryam vay nazanin maryam

بیا رسید وقت درو مال منی از پیشم نرو

بیا سر کارمون بریم درو کنیم گندمارو

بیا رسید وقت درو مال منی از پیشم نرو

بیا سر کارمون بریم بیا بیا نازنین مریم

وای وای مریم وای نازنین مریم

وای نازنین مریم وای نازنین مریم

باز دوباره صبح شد من هنوز بیدارم

ای کاش می خوابیدم تورو خواب می دیدم

خوشه ی غم توی دلم زده جوونه

دونه به دونه دل نمی دونه

چه کنه با این غم وای نازنین مریم

che kone ba in gham vay nazanin maryam

وای نازنین مریم وای نازنین مریم

vay nazanin maryam vay nazanin maryam

ترانه آهنگ جان مریم از طوفان 

خوشه ی غم توی دلم زده جوونه

دونه به دونه دل نمی دونه

چه کنه با این غم وای نازنین مریم

che kone ba in gham vay nazanin maryam

وای نازنین مریم وای نازنین مریم

vay nazanin maryam vay nazanin maryam