loading...

نایس موزیک

متن آهنگ صبر و قرار از سیامک خانلو تو نیستی کجا برم تنها ببارمهمه صبر و قرارم همه دارو ندارمخودم هواتو دارمواسه کی دلم بره وقتی تو نیستی عزیزماما آرزوم همینه زندگیمو پات بریزمدیگه بعد از این به سمت

حسین بازدید : 8 سه شنبه 01 مهر 1399
متن آهنگ صبر و قرار از سیامک خانلو
تو نیستی کجا برم تنها ببارم
همه صبر و قرارم همه دارو ندارم
خودم هواتو دارم

واسه کی دلم بره وقتی تو نیستی عزیزم
اما آرزوم همینه زندگیمو پات بریزم
دیگه بعد از این به سمت من بیا
هرچی تو میگی عزیزم

تکست آهنگ صبر و قرار از سیامک خانلو



همه صبر و قرارم همه دارو ندارم
خودم هواتو دارم تو نیستی کجا برم تنها ببارم
همه صبر و قرارم همه دارو ندارم خودم هواتو دارم

تو نیستی و دلم در تب و تابه نبودنت عذابه
واسه من با تو بودن مثل خیال و خوابه

کی بشه توو حکم موهای تو گم شم عزیزم
تو منو بغل بگیری خیلی محکم عزیزم
دیگه بعد از این حواسم به تو هست
خاطرت جمع عزیزم

همه صبر و قرارم همه دارو ندارم
خودم هواتو دارم تو نیستی کجا برم تنها ببارم
همه صبر و قرارم همه دارو ندارم خودم هواتو دارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو