loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ من از رفاقت ندیمه خیری حسین رضایی موزیک جدید حسین رضایی با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید من از رفاقت ندیمه خیری فقط بدیمه خنجرو تیزی مه بهتر

حسین بازدید : 11 دوشنبه 31 شهریور 1399

دانلود آهنگ من از رفاقت ندیمه خیری حسین رضایی

موزیک جدید حسین رضایی با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

من از رفاقت ندیمه خیری

فقط بدیمه خنجرو تیزی

مه بهترین یار بهترین رفیق

بزوئه از پشت می قلب تیزی

من از رفاقت جز نامردی

هرگز ندیمه آ جان دادا

گوشه زندون بیه مه جا

رسوای شهر بهیمه دادا

آهنگ دیگه رفیق بازی نکمه جان دادا حسین رضایی

دیگه رفیق بازی نکمه جان دادا خبر

دشمن دانا به از دوست نادان خبر

عمر جوونی بهیه حروم

از دست رفق از دست مردم

برسیمه من به آخر خطر

بهیمه تنها گوشه ی زندون

قدم زمه من گوشه ی زندون

دانلود آهنگ با کیفیت 320

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو