دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی حسین من

Download New Music Morteza Ashrafi Hosseine Man

آهنگ جدید مرتضی اشرفی بنام حسین من

تو خیلی وقته زندگیمی تو خیلی خاطرت عزیزه

با اینکه با تو رو نبودم نذاشتی آبروم بریزه

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی حسین من

 

متن آهنگ حسین من از مرتضی اشرفی

تو خیلی وقته زندگیمی تو خیلی خاطرت عزیزه

to khili vaghth zndgimi to khili khatrt azizh

با اینکه با تو رو نبودم نذاشتی آبروم بریزه

ba ainke ba to ro nbodm nzashti abrom brizh

تحمل یکی مث من مث تحمل یه درده

thml iki ms mn ms thml ye drdh

تو زندگیم کسی مث تو منو تحملم نکرده

to zndgim ksi ms to mno thmlm nkrdh

همین کارارو کردی که به دست و پات میوفتم

hmin kararo krdi ke bh dst o pat mioftm

یه روز میمیرم از عشقت ببین آقا کی گفتم

ye roz mimirm az ashght bbin agha ki gftm

ببین آقا کی گفتم …

bbin agha ki gftm …

حالا که جونم تو مشت توئه بگیر از من تا بهت برسم

hala ke jonm to msht toyh bgir az mn ta bht brsm

نذار دوریت دق بده دلمو به روضه قسم خیلی دلواپسم

nzar dorit dgh bdh dlmo bh rozh ghsm khili dloapsm

حسین من حسین من حسین من

hsin mn hsin mn hsin mn

حسین من حسین من حسین من

hsin mn hsin mn hsin mn

من عاشق امام حسین امام حسین من دل رحمه

mn aashgh amam hsin amam hsin mn dl rhmh

تا کسی جای من نباشه محاله حالمو بفهمه

ta ksi jai mn nbashh mhalh halmo bfhmh

ما خیلی وقته با هم هستیم ولی ازم خیری نبرده

ma khili vaghth ba hm hstim oli azm khiri nbrdh

با همه این حرفا همیشه غصه ی زندگیمو خورده

ba hmh ain hrfa hmishh ghsh i zndgimo khordh

همین کارارو کردی که به دست و پات میوفتم

hmin kararo krdi ke bh dst o pat mioftm

یه روز میمیرم از عشقت ببین آقا کی گفتم

ye roz mimirm az ashght bbin agha ki gftm

ببین آقا کی گفتم …

bbin agha ki gftm …

حالا که جونم تو مشت توئه بگیر از من تا بهت برسم

hala ke jonm to msht toyh bgir az mn ta bht brsm

نذار دوریت دق بده دلمو به روضه قسم خیلی دلواپسم

nzar dorit dgh bdh dlmo bh rozh ghsm khili dloapsm

حسین من حسین من حسین من

hsin mn hsin mn hsin mn

حسین من حسین من حسین من

hsin mn hsin mn hsin mn

ترانه آهنگ حسین من از مرتضی اشرفی

یه روز میمیرم از عشقت ببین آقا کی گفتم

ye roz mimirm az ashght bbin agha ki gftm

ببین آقا کی گفتم …

bbin agha ki gftm …

حالا که جونم تو مشت توئه بگیر از من تا بهت برسم

hala ke jonm to msht toyh bgir az mn ta bht brsm

نذار دوریت دق بده دلمو به روضه قسم خیلی دلواپسم

nzar dorit dgh bdh dlmo bh rozh ghsm khili dloapsm

حسین من حسین من حسین من

hsin mn hsin mn hsin mn

حسین من حسین من حسین من

hsin mn hsin mn hsin mn