loading...

نایس موزیک

های امان امان جان امان امان های امان امان دستور هاده هر چی بخواهی وومه اسمی وومه تنهای وحشی وومه تی خاطری روشن فراری وومه امه شمه محله ای ساقی وومه می رو ره زرد داری من فازی وومه تیسه مجبور به ت

حسین بازدید : 35 سه شنبه 28 مرداد 1399

های امان امان جان امان امان های امان امان

دستور هاده هر چی بخواهی وومه

اسمی وومه تنهای وحشی وومه

تی خاطری روشن فراری وومه

امه شمه محله ای ساقی وومه

می رو ره زرد داری من فازی وومه

تیسه مجبور به تیر اندازی وومه

شرمنده شی شعهری قاضی وومه

ابد و یک روز گیرمه راضی وومه

دشمن بدون تا خارمه خارمه

مثل پلنگ همیشه ویشارمه

هر ثانیه تشنه شکارمه

هر ثانیه تشنه شکارمه

هر چی بویی فرهاد تنی سه میرمه

تنیسه کل شهری جا من درگیرمه

هر چی بویی فرهاد تنی سه میرمه

تنیسه کل شهری جا من درگیرمه

کنج قفس تی خاطری زنجیرمه

تفنگ پنج تیر ره تیسه دست گیرمه

تفنگ پنج تیر ره تیسه دست گیرمه

کل شهر ره تیسه آشوب هاکنم آ رفیقا

تره شنی دلی محبوب هالکنم آ رفقا

تی دشمن ره تیر بارون هاکنم آ رفیقا

عاشقی دل ره داغون هاکنم آ رفقا

ای جانا هاای امان المان امان امان امان امان

سیروس تیسه شهر ره کمه گرد و خاک

تی دشمنی دل ره با کارد دمه چاک

خدا دونه نارمه من هیچکسی لاک

دانلود آهنگ دستور هاده هر چی بخواهی وومه از علیرضا جلال

عشق من همیشه تی ور وویه پاک

عشق من همیشه تی ور وویه پاک

جاده لات بازی پیچ و خم داشته

هفت بند لـله وا گلی دم داشته

بزن تار ره می چشم ویشار بووشه

اونی که خوایمه می کنار دووشه

اونی که خوایمه می کنار دووشه

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو