loading...

نایس موزیک

ترانه و شعر آهنگ مادر من محمد شیخ علیشاهی واسه ی من گرمی هرم نفسات راز و نیاز تو شبات اشکای روی گونه هات واسم عزیزه آخه بدون تو دنیای من چون قفسه بودن تو برام بسه اگه یه روزی نباشی دنیام تباه بی

حسین بازدید : 13 سه شنبه 21 مرداد 1399

ترانه و شعر آهنگ مادر من محمد شیخ علیشاهی

واسه ی من گرمی هرم نفسات راز و نیاز تو شبات
اشکای روی گونه هات واسم عزیزه

آخه بدون تو دنیای من چون قفسه بودن تو برام بسه
اگه یه روزی نباشی دنیام تباه

بی تو قلبم نمیزنه چشم من با تو روشنه
تویی که مرهمی برام مادر من

دنیام بی تو جهنمه هرچی خوبی کنم کمه
تویی سلطان عشق و غم مادر من مادر من

تکست آهنگ مادر من محمد شیخ علیشاهی

بی تو قلبم نمیزنه چشم من با تو روشنه
تویی که مرهمی برام مادر من

دنیام بی تو جهنمه هرچی خوبی کنم کمه
تویی سلطان عشق و غم مادر من مادر من

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو