loading...

نایس موزیک

سرگردانم مرا به قلب خود برگردانم که بی تو در خودم من زندانم بیا بگو کجایی تو دریایی بیا مرا بگیر از تنهایی چه میکشد دلم از شیدایی بیا بگو کجایی من که مشهورم به شیدایی در این عالم من دل آشوبم بیا

حسین بازدید : 17 سه شنبه 21 مرداد 1399

سرگردانم مرا به قلب خود برگردانم
که بی تو در خودم من زندانم بیا بگو کجایی

تو دریایی بیا مرا بگیر از تنهایی
چه میکشد دلم از شیدایی بیا بگو کجایی

من که مشهورم به شیدایی در این عالم
من دل آشوبم بیا ای وای از این حالم

رفتی و بردی قرارم را به آسانی
بیقرارم وقتی میبینم هراسانی

من که مشهورم به شیدایی در این عالم
من دل آشوبم بیا ای وای از این حالم

رفتی و بردی قرارم را به آسانی
بیقرارم وقتی میبینم هراسانی

تکست آهنگ شیدایی امین نیکو

حوای من برای من بمان
که مانده ام بدون تو نگران

قرار من ز خاطرم نرو
بیا بمان به خاطرم نرو

من که مشهورم به شیدایی در این عالم
من دل آشوبم بیا ای وای از این حالم

رفتی و بردی قرارم را به آسانی
بیقرارم وقتی میبینم هراسانی

من که مشهورم به شیدایی در این عالم
من دل آشوبم بیا ای وای از این حالم

رفتی و بردی قرارم را به آسانی
بیقرارم وقتی میبینم هراسانی

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو