loading...

نایس موزیک

همه دنیارم اگه بگردی دیگه هیچ کسی شبیه من نیست آدم دو بار عاشق نمیشه راجب من آخه چه فکری کردی مثل قدیم فکر نکنی که ما دوتا واسه همیم ما حرفای بدی به همدیگه زدیم به خاطر عشقمون کوتاه نیومدی فرقی

حسین بازدید : 25 سه شنبه 21 مرداد 1399

همه دنیارم اگه بگردی
دیگه هیچ کسی شبیه من نیست

آدم دو بار عاشق نمیشه
راجب من آخه چه فکری کردی

مثل قدیم فکر نکنی که ما دوتا واسه همیم
ما حرفای بدی به همدیگه زدیم
به خاطر عشقمون کوتاه نیومدی

فرقی نداشتی توئم که با همه
حرفی ندارم این ته راهمه
بد بودی ولی خوبی هاتو یادمه

کاری کردی که دیگه به دلم نمیشینی
دوست داشتمت ولی هیچ موقع نمیبینی
هرکاری کنم آخرش همینی آخرش همینی

تکست آهنگ آخرش همینی یوسف کارن

همه دنیا رو هم اگه بدن بهت
باز میگی واسم کاری نکردی

دلت هیچ موقع واسه من نبود
که رفتنم واست نداره دردی

مثل قدیم فکر نکنی که ما دوتا واسه همیم
ما حرفای بدی به همدیگه زدیم
به خاطر عشقمون کوتاه نیومدی

فرقی نداشتی توئم که با همه
حرفی ندارم این ته راهمه
بد بودی ولی خوبی هاتو یادمه

کاری کردی که دیگه به دلم نمیشینی
دوست داشتمت ولی هیچ موقع نمیبینی
هرکاری کنم آخرش همینی آخرش همینی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو