loading...

نایس موزیک

الان چند شبه بی تو خرابه حالم عصبیو ناراحتم انگار کل عالم خراب شده روی سرم وقتی میاد تو رو یادم الان چند شبه بی تو داغونو خستم یادته میگفتی تا تهش هستم هی سیگار پشت سیگار میکشم بگو چی میمونه از

حسین بازدید : 37 سه شنبه 21 مرداد 1399

الان چند شبه بی تو خرابه حالم
عصبیو ناراحتم انگار کل عالم
خراب شده روی سرم وقتی میاد تو رو یادم

الان چند شبه بی تو داغونو خستم
یادته میگفتی تا تهش هستم

هی سیگار پشت سیگار میکشم
بگو چی میمونه از من

یاد شبایی میفتم که تا خوده صبح
خیره بودیم به هم گفتی تمومش کن
اون خنده های مصنوعی هیچ جوره نمیره از یادم

یادش به خیر روزای آفتابی چه حیف
تنگ نمیشه واسه من دلت
تنگ نمیشه واسه من دلت


الان چند شب بی تو حس میکنم تنهام
چرا هیچکس نمیفهمه حرفام

روزام تاریک تر شدن از شب هام
الان چند شب بی تو رد داده مغزم

راستی یه سوال دوستم داشتی اصلا
خود خوری میکنم فکر میکنم شدم یه بی مصرف

یاد شبایی میفتم که تا خوده صبح
خیره بودیم به هم گفتی تمومش کن
اون خنده های مصنوعی هیچ جوره نمیره از یادم

یادش به خیر روزای آفتابی چه حیف
تنگ نمیشه واسه من دلت
تنگ نمیشه واسه من دلت







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو