loading...

نایس موزیک

  تا گرم آغوشت شدم چه زود فراموشت شدمتقصیر تو نبود خودم باری روی دوشت شدمکاشکی دلت بهم میگفت نقشه قلبمو دارههر کی زد و رفت و شکست یه روز یه جا کم میارهیه روز یه جا کم میاره   ***  

حسین بازدید : 22 یکشنبه 12 مرداد 1399

 

تا گرم آغوشت شدم چه زود فراموشت شدم
تقصیر تو نبود خودم باری روی دوشت شدم

کاشکی دلت بهم میگفت نقشه قلبمو داره
هر کی زد و رفت و شکست یه روز یه جا کم میاره
یه روز یه جا کم میاره

 

***

 

موندن و سوختن و ساختن همه یادگار عشقه
انتقام از تو گرفتن کاره من نیست کاره عشقه

موندن و سوختن و ساختن همه یادگار عشقه
انتقام از تو گرفتن کاره من نیست کاره عشقه

***

موندن و سوختن و ساختن همه یادگار عشقه
انتقام از تو گرفتن کاره من نیست کاره عشقه

موندن و سوختن و ساختن همه یادگار عشقه

انتقام از تو گرفتن کاره من نیست کاره عشقه

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو