loading...

نایس موزیک

,    متن آهنگ هرچی گفتم نرو نشنیدی,    هرچی گفتم اگه میشه نرو نشنیدی بگو حال منو فهمیدی,    اهنگ لحظه به لحظه زندگیموباتوسرمیکنم,    لحظه به

حسین بازدید : 24 چهارشنبه 08 مرداد 1399


,    متن آهنگ هرچی گفتم نرو نشنیدی
,    هرچی گفتم اگه میشه نرو نشنیدی بگو حال منو فهمیدی
,    اهنگ لحظه به لحظه زندگیموباتوسرمیکنم
,    لحظه به لحظه من باغم تو سپری شد ریمیکس
,    متن آهنگ آخرش رسید روزی که خسته شی ازم
,    سهم من از همه چی غصه و دربدری شد
,    متن آهنگ لحظه به لحظه
,    متن اهنگ لحظه به لحظه دور میشی از من و قلبم
,    آهنگ لحظه به لحظه بهنام بانی







برچسب ها متن آهنگ هرچی گفتم نرو نشنیدی هرچی گفتم اگه میشه نرو نشنیدی بگو حال منو فهمیدی اهنگ لحظه به لحظه زندگیموباتوسرمیکنم لحظه به لحظه من باغم تو سپری شد ریمیکس متن آهنگ آخرش رسید روزی که خسته شی ازم سهم من از همه چی غصه و دربدری شد متن آهنگ لحظه به لحظه متن اهنگ لحظه به لحظه دور میشی از من و قلبم آهنگ لحظه به لحظه بهنام بانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو