loading...

نایس موزیک

,    متن اهنگ گفتم ببینمت شاید ک از سرم,    گفتم ببینمت سالار عقیلی,    شعر گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود,    کلیپ گفتم ببینمت شاید

حسین بازدید : 11 چهارشنبه 08 مرداد 1399


,    متن اهنگ گفتم ببینمت شاید ک از سرم
,    گفتم ببینمت سالار عقیلی
,    شعر گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود
,    کلیپ گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود
,    متن اهنگ پرواز همای
,    متن آهنگ تو بگو من ز تو دیوانه ترم یا تو ز من
,    گفتم ببینمت گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود
,    متن آهنگ دیوانه تری همای
,    اهنگ دیوانه شدم







برچسب ها متن اهنگ گفتم ببینمت شاید ک از سرم گفتم ببینمت سالار عقیلی شعر گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود کلیپ گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود متن اهنگ پرواز همای متن آهنگ تو بگو من ز تو دیوانه ترم یا تو ز من گفتم ببینمت گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود متن آهنگ دیوانه تری همای اهنگ دیوانه شدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو