loading...

نایس موزیک

هنوزم حتی یه وقتایی میفتم یادت تو تنهایی میگم با خودم الان کجایی کجایی کجایی حال و روز من طبیعی نیست این همه دلتنگی عادی نیست تنهاتر از من تو دنیا کسی نیست کسی نیست هرکاری آسونه جز دل کندن از تو ن

حسین بازدید : 13 یکشنبه 29 تیر 1399

هنوزم حتی یه وقتایی میفتم یادت تو تنهایی
میگم با خودم الان کجایی کجایی کجایی

حال و روز من طبیعی نیست این همه دلتنگی عادی نیست
تنهاتر از من تو دنیا کسی نیست کسی نیست

هرکاری آسونه جز دل کندن از تو نمیتونم
چی شد که تونستی دل بکنی از من ای کاش بدونم

هرکاری آسونه جز دل کندن از تو نمیتونم
نمیدونم چی شد که تونستی


دل بکنی از من کاشکی بدونم
دلتنگم بودی تو ای کاش

دار و ندار دلم با یه نگات رفت
بی طاقتم برگردی ای کاش

هرکاری آسونه جز دل کندن از تو نمیتونم
چی شد که تونستی دل بکنی

هرکاری آسونه جز دل کندن از تو نمیتونم
نمیدونم چی شد که تونستی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو