loading...

نایس موزیک

این همه بغض خستمو درگیر بارون نکن این همه تنهایی تو این خونه رو خونش نکن وقتشه بری وقتشه بری برو واسم هنوز همونی چه قلبمی تو همه جونی دیگه واسم دل نسوزونی برو که عاشقی عذابه رسیدنت مثل سرابه عا

حسین بازدید : 23 شنبه 28 تیر 1399

این همه بغض خستمو درگیر بارون نکن

این همه تنهایی تو این خونه رو خونش نکن

وقتشه بری وقتشه بری

برو واسم هنوز همونی چه قلبمی تو همه جونی

دیگه واسم دل نسوزونی

برو که عاشقی عذابه رسیدنت مثل سرابه

عاشقی بی حساب کتابه

آروم آروم داره میگیره ساده دلامون

بارون بارون داره میریزه اشک چشامون

داره میمیره خاطره هامون

پر بغضه سرد نیگامون

آروم آروم داره میگیره ساده دلامون

بارون بارون داره میریزه اشک چشامون

داره میمیره خاطره هامون

پر بغضه سرد نیگامون

این دل وامونده همش پیش تو آتیش میخوره

از همه کس رونده منو از آشنا نیش میخورم

دانلود آهنگ این همه بغض خستمو درگیر بارون نکن از حسین علی مرادی

بسته دلم بسته دلم

برو که خاطرت عزیز برو که اشک من میریزه

نگاه من برگ پاییزه

برو که موی من سفیده که قلب تو ازم خریده

دلم ازت چی ها کشیده

آروم آروم داره میگیره ساده دلامون

بارون بارون داره میریزه اشک چشامون

داره میمیره خاطره هامون

پر بغضه سرد نیگامون

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو