loading...

نایس موزیک

آرام نگیرد دلم از غیر تو هرگز دور از تو برای دلمی زندگی هرگز دل از غصه و از غم به فرمان تو کندم فرمانروای دلم ای حاکم قلبم دل از غصه و از غم به فرمان تو کندم فرمانروای دلم ای حاکم قلبم ای تو تب

حسین بازدید : 31 شنبه 28 تیر 1399

آرام نگیرد دلم از غیر تو هرگز

دور از تو برای دلمی زندگی هرگز

دل از غصه و از غم به فرمان تو کندم

فرمانروای دلم ای حاکم قلبم

دل از غصه و از غم به فرمان تو کندم

فرمانروای دلم ای حاکم قلبم

ای تو تب و تاب من دلبر جذاب من

ای که تو دادی همه احساس دلت را به من

دل بده تنها به من دل بسپور تا که من

جان بدهم زیر قدمهای تو ای حاکمم

درمان ندارد تب دیوانگی تو

پایان نپذیرد عزیز دلم عاشقی تو

تویی باعث خندم غمت علت مرگم

تویی درد بی درمونی عاشق دردم

دانلود آهنگ آرام نگیرد دلم از غیر تو هرگز از ابوالفضل اسماعیلی

تویی باعث خندم غمت علت مرگم

تو یه درد بی درمونی و من عاشق دردم

ای تو تب و تاب من دلبر جذاب من

ای که تو دادی همه احساس دلت را به من

دل بده تنها به من دل بسپور تا که من

جان بدهم زیر قدمهای تو ای حاکمم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو