loading...

نایس موزیک

امشب شده ام خراب دوباره ساقی بده من شراب دوباره امشب شده ام خراب دوباره ساقی بده من شراب دوباره این دنیای بی وفای امروز تو این جام شراب صفا نداره این دنیای بی وفای امروز تو این جام شراب صفا نداره

حسین بازدید : 27 سه شنبه 20 خرداد 1399

امشب شده ام خراب دوباره ساقی بده من شراب دوباره

امشب شده ام خراب دوباره ساقی بده من شراب دوباره

این دنیای بی وفای امروز تو این جام شراب صفا نداره

این دنیای بی وفای امروز تو این جام شراب صفا نداره

بده شراب نابم ببین مست و خرابم

بده شراب نابم ببین مست و خرابم

زدم به سیم آخر که محتاج شرابم

زدم به سیم آخر که محتاج شرابم

من قولمو میشکونم امشب ساقی پیش تو میمونم امشب

من قولمو میشکونم امشب ساقی پیش تو میمونم امشب

با درد دلم تو آشنایی تا صبح واسه تو میخونم امشب

تا صبح واسه تو میخونم امشب با درد دلم تو آشنایی

بده شراب نابم ببین مست و خرابم

بده شراب نابم ببین مست و خرابم

زدم به سیم آخر که محتاج شرابم

زدم به سیم آخر که محتاج شرابم

سر مستمو بیقرارم امشب از هرچی غمه فرارم امشب

این دل دوباره بهونه کرده تو میخونه ها روونه کرده

اون عشق و صفای خوب دیروز

دانلود آهنگ امشب شده ام خراب دوباره ساقی بده من شراب دوباره

بازم تویه دلم جوونه کرده بازم تویه دلم جوونه کرده

بده شراب نابم ببین مست و خرابم

بده شراب نابم ببین مست و خرابم

زدم به سیم آخر که محتاج شرابم

زدم به سیم آخر که محتاج شرابم

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو