loading...

نایس موزیک

متن آهنگ خانم اجازه مهیار تاجیک ───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── دلم یکیو بدجوری میخواد! هرجوری میخواد به دست بیاره…با این همه بی محلی هاش؛ باز دلم براش آروم نداره!سر چشاش اون نگاش میگیره!از سرت نمیره…

حسین بازدید : 25 پنجشنبه 08 خرداد 1399

متن آهنگ خانم اجازه مهیار تاجیک

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دلم یکیو بدجوری میخواد! هرجوری میخواد به دست بیاره…
با این همه بی محلی هاش؛ باز دلم براش آروم نداره!
سر چشاش اون نگاش میگیره!
از سرت نمیره… وای نمیره!

ملودی و تنظیم قطعه : امیر ابدی
به هر دلیلی حرف اون میشه؛ دل میخواد آسون براش بمیره!
خانوم اجازه میشه بشیم عاشق چشات؟!
خانوم اجازه میشه بشیم فدای نگات؟
خانوم اجازه! میشه دلم عاشقت بشه؟


خانوم اجازه؛ جونمو هدیه میدم برات…
من عاشقتر میشم با هر نفس
تو کنارم باشی؛ این یه معجزه ست!
من میمرم واسه اون خنده هات؛ تو فقط بخند برام
همینو بس!
خانوم اجازه میشه بشیم عاشق چشات؟!
خانوم اجازه میشه بشیم فدای نگات؟
خانوم اجازه! میشه دلم عاشقت بشه؟
خانوم اجازه؛ جونمو هدیه میدم برات…







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو