loading...

نایس موزیک

متن ترانه محمد حشمتی به نام درد عشق و انتظار ♬. درد عشق و انتظار دارم زان شب یادگار .♬ ♬. در آن شب سرد پاییز آهنگ سفر میکردی .♬ ♬. از رهگذری محنت گیر دیدم که گذر میکردی .♬ ♬. تو رفتیو دلم غمین شد

حسین بازدید : 11 پنجشنبه 08 خرداد 1399

متن ترانه محمد حشمتی به نام درد عشق و انتظار

♬. درد عشق و انتظار دارم زان شب یادگار .♬

♬. در آن شب سرد پاییز آهنگ سفر میکردی .♬

♬. از رهگذری محنت گیر دیدم که گذر میکردی .♬

♬. تو رفتیو دلم غمین شد غریب آه آتشین شد .♬

♬. از آن شبی که برنگشتی جهان که شادی آفرین بود .♬

♬. به چشم من غم آفرین شد از آن شبی که برنگشتی .♬

♬. از آن شب سرده خزان شب ها گذشته داستان باده و مینا گذشته .♬

♬. روزگاری بر من تنها گذشته .♬

♬. از آن شب سرده خزان شب ها گذشته .♬

♬. داستان باده و مینا گذشته روزگاری بر من تنها گذشته .♬

♬. چون نقش آرزو بر آبم شبیه چشمه سرابم .♬

♬. از آن شبی که برنگشتی جهان که شادی آفرین بود .♬

♬. به چشم من غم آفرین شد از آن شبی که برنگشتی .♬







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو