loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ جدید فریاد لیلا فروهر کیفیت 320 ,متن آهنگ فریاد لیلا فروهر,دانلود موزیک ویدیو فریاد لیلا فروهر,متن ترانه فریاد لیلا فروهر ,دانلود آهنگ با لینک مستقی

حسین بازدید : 463 پنجشنبه 24 فروردین 1396



 
آهنگ فریاد لیلا فروهر

 در پیش بی دردان چرا فریاد بی حاصل کنم

گر شکوه ای دارم ز دل با یار صاحبدل کنم

در پرده سوزم همچو گل در سینه جوشم همچو مل

من شمع رسوا نیستم تا گریه در محفل کنم

اول کنم اندیشه ای تا برگزینم پیشه ای

آنگه به یک پیمانه می اندیشه را باطل کنم

غرق تمنای تو ام موجی ز دریای تو ام


من نخل سرکش نیستم تا خانه در ساحل کنم

از گل شنیدم بوی او مستانه رفتم سوی او

تا چون غبار کوی او در کوی جان منزل کنم



www.iransong.com








برچسب ها دانلود آهنگ جدید فریاد لیلا فروهر کیفیت 320 متن آهنگ فریاد لیلا فروهر دانلود موزیک ویدیو فریاد لیلا فروهر متن ترانه فریاد لیلا فروهر دانلود آهنگ با لینک مستقیم فریاد لیلا فروهر تکست موزیک فریاد لیلا فروهر فریاد لیلا فروهر کیفیت عالی دانلود آهنگ فریاد لیلا فروهر فروردین 96 فریاد لیلا فروهر دانلود آهنگ فریاد لیلا فروهر سایت ایکس نایس کد موزیک جدید فریاد لیلا فروهر دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 کد آهنگ جدید فریاد لیلا فروهر دانلود ترانه فریاد لیلا فروهر تکست آهنگ فریاد لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید تکست نایس فریاد لیلا فروهر کد آهنگ پیشواز ایرانسل فریاد لیلا فروهر کد موزیک فریاد لیلا فروهر Hik' [ndnhd;s khds دانلود آهنگ فریاد لیلا فروهر کیفیت عالی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو