loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود اهنگ علیرضا امیری فقط خودمو خودت,    دانلود اهنگ علیرضا امیری دیوونه وار,    اهنگ خودمو خودت,    دانلود اهنگ

حسین بازدید : 89 سه شنبه 01 آبان 1397


,   
,    دانلود اهنگ علیرضا امیری فقط خودمو خودت
,    دانلود اهنگ علیرضا امیری دیوونه وار
,    اهنگ خودمو خودت
,    دانلود اهنگ فقط خودم فقط خودت از علیرضا دهقانی
,    دانلوداهنگ قدیمی فقط خودم فقط خودت
,    دانلود آهنگ علیرضا امیری زندگی شدی برام
,    دانلود اهنگ علیرضا امیری قدمات روی چشام
,    دانلود اهنگ علیرضا امیری واسم بخند
,    علیرضا امیری یکی اومد

,   

متن آهنگ علیرضا امیری خودم و خودت

فقط فقط خودم و خودت

ای وای وای وای عجب حال عجیبی داره قلبم من من من یه روز سخته نبینم تورو

هی تو تو تو یه دیوونه میخوای اون منم من قطعا با تو دنیامو رقم میزنم

فقط فقط خودم و خودت

تو بمون واسم

فقط فقط خودم و خودت

تویی احساسم

فقط فقط خودم و خودت

رو تو حساسم

توهم حواست به منه تو رو میشناسم

++++++

هی وسوسه میشم آره وقتی که پشم

 اونیه که عاشق دیوونگی هاشم

آره تو بهترینی ببین چه بی نظیری

چی بهتر از اینه که درگیر تو باشم

ای وای وای وای عجب حال عجیبی داره قلبم من من من یه روز سخته نبینم تورو

هی تو تو تو یه دیوونه میخوای اون منم من قطعا با تو دنیامو رقم میزنم

فقط فقط خودم و خودت

تو بمون واسم

فقط فقط خودم و خودت

تویی احساسم

فقط فقط خودم و خودت

رو تو حساسم

توهم حواست به منه تو رو میشناسم

http://sakhamusic.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ علیرضا امیری فقط خودمو خودت دانلود اهنگ علیرضا امیری دیوونه وار اهنگ خودمو خودت دانلود اهنگ فقط خودم فقط خودت از علیرضا دهقانی دانلوداهنگ قدیمی فقط خودم فقط خودت دانلود آهنگ علیرضا امیری زندگی شدی برام دانلود اهنگ علیرضا امیری قدمات روی چشام دانلود اهنگ علیرضا امیری واسم بخند علیرضا امیری یکی اومد دانلود اهنگ علیرضا امیری خودمو خودت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو