loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ علی صدیقی حق نداری,    دانلود آهنگ کامل حق نداری علی صدیقی,    دانلود اهنگ مهیا غلامی حق نداری,    دانلود اهنگ علی صدیقی ال

حسین بازدید : 685 جمعه 16 شهریور 1397


,    دانلود اهنگ علی صدیقی حق نداری
,    دانلود آهنگ کامل حق نداری علی صدیقی
,    دانلود اهنگ مهیا غلامی حق نداری
,    دانلود اهنگ علی صدیقی الا من
,    دانلود آهنگ عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم از علی صدیقی
,    دانلود آهنگ علی صدیقی دست خودم نیست
,    دانلود اهنگ کامل علی صدیقی الا من
,    اکورد اهنگ حق نداری علی صدیقی
,    کلیپ حق نداری از علی صدیقی
,   

تکست و متن آهنگ حق نداری به کسی دل بدهی الا من علی صدیقی

حق نداری به کسی دل بدهی الا من

پیش روی تو دو راه است فقط من یا من

عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم

که تو هم با دگران خوب شوی هم بامن

لااقل عاشق من هم نشدی عاقل باش

لطفا آلوده نکن سهم من است آن دامن

اعتباری به تو و قول و قسم های تو نیست

باورت کرده ام از ساده دلی اما من

حق نداری به کسی دل بدهی الا من

پیش روی تو دو راه است فقط من یا من

عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم

که تو هم با دگران خوب شوی هم بامن

لااقل عاشق من هم نشدی عاقل باش

لطفا آلوده نکن سهم من است آن دامن

اعتباری به تو و قول و قسم های تو نیست

باورت کرده ام از ساده دلی اما من

حق نداری به کسی دل بدهی …

دانلود اهنگ حق نداری به کسی دل بدهی الا من

اهنگ اصلی حق نداری اضافه شد …

http://new-song.ir

دانلود آهنگ







برچسب ها دانلود اهنگ علی صدیقی حق نداری دانلود آهنگ کامل حق نداری علی صدیقی دانلود اهنگ مهیا غلامی حق نداری دانلود اهنگ علی صدیقی الا من دانلود آهنگ عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم از علی صدیقی دانلود آهنگ علی صدیقی دست خودم نیست دانلود اهنگ کامل علی صدیقی الا من اکورد اهنگ حق نداری علی صدیقی کلیپ حق نداری از علی صدیقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو